متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

متین ، فرشته آسمونی من

ورودت به 4 ماهگی

1393/2/19 18:14
310 بازدید
اشتراک گذاری

ورودت به چهارماهگی مبارک جگرگوشم...

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

 

اومدم که بهت بگم چقدر خوشحالم که داری بزرگ میشی ، چقدر خوشحالم که سه ماه تمام از باهم بودنمون گذشت ، با تمام بی تجربگیم ، ناشی بودنم، بی حوصله بودنم ، خستگیهام ، فقط یه لبخند تو که به محض دیدن من به پهنای صورت به من نشون میدی واقعا واقعا تموم شیرینی دنیا رو نصیبم میکنه و اونوقته که با تمام ناباوریم ، هنوزم که هنوزه ، به باور میرسم که مادر فرشته پاک و معصومی چون تو هستم

و چقدر از خدای منان ، بخشنده ، کریم و بزرگوار ممنونم به خاطر اینکه منو مستحق این معجزه الهی خودش (یعنی مادرشدن ) قرار داده ، هنوزم وقتی به نحوه ی خلقت انسان و پرورشش در بطن مادر و تولدش در ابعاد کوچیک اما کامل و بی نقص فکر میکنم بیشتر از قبل به معجزه بودن این اتفاق پی میبرم

((خدای عزیزم ، اگه تو زمانهایی ناراحتت میکنم ، نا لایقی میکنم ، یادم میره این محبت بیکرانتو ، تو به بزرگی و خدایی بودنت بر من ببخش

خدای عزیزم ازت میخوام کمکم کنی بتونم به نحو احسن ، اونجور که مورد رضایت توست فرزندم رو تربیت کنم

پس یاریم کن و دستمو بگیر و تنهام نزار))

                                                          

کوچولوی قشنگم ورودت به 4 ماهگی مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نرگس
23 فروردین 93 21:34
سلام مرجان جون خیلی باحالی خدایی پس منو تو تلویزیونم دیدی
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
ما اینیم دیگه نرگس جون
سمیه
24 فروردین 93 1:14
عاشق این دعاهاتم خیلی به دلم میشینه
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
فدات شم سمیه جون حرفهای دلمه'امیدوارم خدا قبولشون کنه
فریده
24 فروردین 93 17:20
مبارک باشه ۴ ماهگیت متین جونی واقعا که خوب بلدند با خنده هاشون دل ما را ببرند. پس کو عکس؟؟؟؟
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
ممنون فریده جونم'سر فرصت میام و عکسهای بیشتریمیزارم چون فاصله دوتا نوشته های قبلی کم بود گفتم بزارم بچم یکم بزرگتر شه بعد فداتشم بوس
میترا
25 فروردین 93 19:12
مبارکت باشه مرجان جون ایشالله دامادی پسرتو ببینی
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام میتراجون ، ممنونم ، خیلی خوشحال شدم از اینکه به یاد ما بودی به سلامتی نزدیکه فارغ بشی؟؟؟؟
خانوم کوچولو
27 فروردین 93 11:51
خدا رو شکر تا دنیا دنیاس با هم بخندید! خدا همه ی فرشته های پاکشو از چشم بد دور کنه آمین !
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
ممنون خانم کوچولوی مهربون'خوشحالم کردی
خانوم کوچولو
31 فروردین 93 16:38
بانوی گل! شاهکار زیبای خلقت ، مخلوق دلبری خداوند ... شادی تو شادی دنیاست، روزت ، ماهت، سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون برای همیشه مبارک مخصوصن امسال که مادر هم شدی
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
ممنووووووووونم خانم کوچولوی مهربون و دوست داشتنی روز شما هم مبارک بانوی گل!
♥پرنیان♥مامان متین
7 اردیبهشت 93 18:21
مبارکه4ماهگیمبارکه سلام خانومی خدا گلپسرنازتو واست نگهداره و ایشالا همیشه شادو برقرار باشین خواهری ممنون که بهم سرزدی ..از اشناییت خوشحال شدم..
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
ممنون مامان متین ناز و دوست داشتنی'منم از آشناییت خوشحال شدم عزیزم
سميه كرجي ( مامان النا)
10 اردیبهشت 93 15:36
خاله فدات بشه كه ماشالا انقد بزرگ و اقا شدي خدا حفظش كنه مرجان جون از طرف من ببوسش
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
واااااای سمیه جونم'فدات شم'کجایی دختر؟دلم واست تنگ شده'النا جون خوبه؟دلم واسش لک زده توروخدایه آدرسی'نشونی'وبلاگی'عکسی دلت میخواد بگریم؟؟؟؟