متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

متین ، فرشته آسمونی من

عیدت مبارک پسرم

1393/2/19 18:15
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم ، چقدر خوشحالم عید امسال یه فرشته کوچولو دارم

http://zibasaz.niniweblog.com/

پسر گلم ، الان ساعت 1:40 دقیقه بامداد روز پنج شنبه 29 اسفند 1392 هست

پسر قشنگم این موقع شب اومدم قبل از تحویل سال نو کمی باهات درد دل کنم چون میدونم فردا سرم شلوغه و ممکنه نتونم بیام اینجا

پسر گلم خیلی خوشحالم که خدای مهربون با لطف و عنایت خودش جمع دونفرمونو سه تایی کرد و تو فرشته کوچولوی نازو بهمون داد ، خوشحالم که امسال سر سفره هفت سین توکنارمونی و من و تو منتظر میمونیم رو سفره هفت سین و قرآن میخونیم و دعا میکنیم تا خدا مصلحت خیرشو نصیب ماکنه و دلهای عزیزانمونو تو سال جدید غرق شادی کنه و نظر لطفو عنایتشو از سرمون بر نداره و منتظر میمونیم تا بابایی بعد از لحظه تحویل سال و شنیدن صدای شلیک توپ تحویل سال از در اتاق بیاد تو و با خودش خیر و شادی و روشنی رو به واسطه سینی قرآن وآب و سبزه و شمع و نون وارد خونمون کنه

عزیزم مامان و بابا در حال تدارک کارهای عید و هفت سین هستن و خودت میدونی چقدر مامان عاشق چیدن سفره هفت سینه حالا عکساشو بعدا میزارم تا ببینی و بفهمی

پسر گلم ؛ حالا دیگه پسر خاله هم داری و و تا 5 ماه دیگه میاد و تو میشی بزرگترش و با هم حسابی با محمد و طاها بازی میکنین ، با دل پاکت از خدا بخواه خودش حافظ و نگهدار خاله و نی نیش باشه

و همینطور بابا جون و مامان جون مهربونت و دایی احمدت که الهی خودم فدااااااش بشم که دلش چقدر پاک ومهربونه و چقدرررررررر تو رو دوست داره ( خدا الهی یه دونه برادرمو 120 ساله کنه و روح برادر مرحوممو غرق رحمت و آمرزش خودش کنه ) الهی آمین و همینطور بابا بزرگ و مامانبزرگ و عمه ها و عموها و همه اطرافیان تنشون سالم و لبشون خندون باشه

پسرم یادت باشه همیشه با دل پاکت واسمون دعا کنی که دعای تو پیش خدا خریدار داره

گل پسرم الان مثل فرشته ها خوابی پس تا بیدار نشدی منم کم کم بیامکنار بخوابم چون کمبود خواب دارم حساااااااااابی

فردا باید برم خونه مامانجون تا سفره هفت سین واسش آماده کنم بعدش مامانجون تو رو حموم کنه بعدش بیام خونه و مشغول آماده کردن سفره هفت سین خودم بشم

پسر گلم واست تو سال جدید از خدا تن سالم و لب همیشه خندون و عاقبت خوش و  خیر و برکت فراوون آرزومندم

انشاله تو سال جدید همه خاله ها و نی نی هاشون سالم باشن و انشاله هر کی یه فرشته کوچولو میخواد خدا بهش عنایت کنه ، هیچ تنی رنگ مریضی و غم نبینه و اگه دید خدا لباس عافیت به تنش بپوشونه

انشاله هر کسی هر دعای خیری داره برآورده شه ، الهی آمین

خاله های مهربونی که به وبلاگ پسرم سر میزنین پیشاپیش عیدتون مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرضیه ع
3 فروردین 93 23:41
سلام مرجان جون عید شما و متین جون مبارک
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام مرضیه جون'عیدشما و امیرعلی جون هم مبارک'به امید سالی سرشار از شادی و سلامتی
خانوم کوچولو
5 فروردین 93 1:23
سلام عزیزم چقد دلگرم میشم از خوشحالیت با متین توو این عکس اخری نسبت به زمان تولد خیلی تغییر کرده قشنگتر شده البته حالا حالا ها تغییر و تحول داره تا به قیافه اصلیش برسه ایشالا خدا برای هم حفظتون کنه عیدتم مبارک باشه
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام خانم کوچولوی مهربون'ممنون از لطفت عزیزم'آره هرکی هم متینو میبینه میگه روزبه روز قیافش عوض میشه ازمتین میخوام واسه داداش گلت دعا کنه'خدا صدای فرشته ها رو بهتر میشنوه و پاسخ میده'الهی که خدا به حرمت مهربونی همه مادرا دل مامانتو شاد کنه
سمیه
8 فروردین 93 15:48
وای مرجان من عاشق این دعاهای قشنگتم برا تک تکشون یه آمین از ته دل گفتم این عکس متین هم خیلی قشنگ افتاده عاشقش شدم خوشم میاد که سرهمیش هم مثه سرهمی های امیرطاها براش کوتاهه فداش بشم
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سمیه جونم انشاله که خدادعاهامونو قبول کنه آره پسرامون هزارماشاله دارن بزرگ میشن یکی دوتا سرهمی متینو فقط یکبارپوشیدم واسش کوچیک شد'کریری که واسش گرفتم هم پاهای پسرم میزنه بیرون الانم نمیدونم مابقی لباساش به فصلش اندازش هست یانه انشاله تنشون سالم باشه اون فدای سرشون
مامان آرتین
16 فروردین 93 20:08
وای وای وای چقدرنازه خدانگهش داره.به وب ماهم سربزنین.منتظرنظرات خوبتون هستم.
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام عزیزم، ممنونم از اینکه به وبلاگ پسرم سر زدی به روی چشم حتما لینکت میکنم میبینم که قالب وبلاگامونم یکیه