متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

متین ، فرشته آسمونی من

ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر مبارک

1393/2/22 14:16
1,061 بازدید
اشتراک گذاری

ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین
ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین
کن نظر از روی لطف، به تمام پدران
روز سیزده رجب، ای امیر مؤمنان

 

ولادت حضرت علی(ع) مبارک

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

فردا سیزدهم رجبه ، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع)

و روز پدر ، روز مرد ، پدرای مهربون ، مردهای باغیرت

و اما ...

سلام همسر مهربونم

اومدم اینجا تا روزت رو بهت تبریک بگم ، اومدم بگم تو امسال اولین سالیه که بابا شدی، واقعا بابا چه کلمه مقدسیه

آدم وقتی میگه بابا ، یاد یه کوه محکم میفته ، یه پشتوانه ، کسی که اگه خروارها غم و ناراحتی هم داشته باشه تو خودش میریزه و خم به ابرو نمیاره

مثل بابای خودم ، قربون دست زحمتکش و تن خستش بشم که فردا رو کنار خانه کعبست

دلم براش تنگه ...

مثل همه ی پدرای مهربون ، بابای تو و همه ی باباهای مهربونی که میشناسیم و نمیشناسیم

باورت میشه تو هم بابا شدی؟ اونم یه بابای مهربون و دوست داشتنی ، متین بهت میگه بابا حسین

راستی چجوری صدات کنه؟

اومدم اینجا تا از طرف خودم و متین جون، عشق ما دوتا ، نفس ما دوتا، کسی که مارو بیشتر به هم نزدیک کرد و میکنه، کوچولویی که ناباورانه اونو از خدا هدیه گرفتیم  روزت رو بهت تبریک بگم

و از زبون متین بگم :

بابایی دوستت دارم و خیلی بهت افتخار میکنم، میدونم واسمون زحمت میکشی و نهایت تلاشتو میکنی که احساس کمبودی نداشته باشیم

بابایی ، میدونم که تلاش میکنی تا مثل همه ی باباها ، نان بیاری

بابا نان داد... ( چقدر این جمله قشنگه)

میدونم تو یه پدر با احساس و مهربونی ، امیدوارم بتونم پسر خوبی واست باشم ، صالح باشم و در درجه اول واسه هم بشیم رفیق و بعد پدر و پسر

بابایی از خدا میخوام به حرمت این روز عزیز ، تنت رو سالم نگه داره واسمون ، رنگ بیماری و غم نبینی ، کسب و کارت پر رونق باشه ، لبت همیشه خندون باشه و جیبت پر پول

تو هم قول بده که مواظب خودت باشی چون بابای منی و من دوست ندارم غم و ناراحتیتو ببینم در عوض منم قول میدم زود بزرگ شم تا باهم بریم گردش ، برام بستنی و پفک و شکلات و چیپس و ... بخریزبان

(شوخی کردم اینا واسم خوب نیستااااااا)

راستی تو از اون دسته باباهایی که اگه هرچی بگم میخوام درجا بری و بخریشخندونک

از الان مامان غصش گرفت ...چشمک

خلاصه صحبتم اینه:

پدر مهربونم ، دوستت دارم فراوون ، قد یه دنیا

دیروز قبل از زدن واکسن 4 ماهگی

موقع خوردن قطره فلج اطفال

اینجا طبق معمول با خواب کشتی میگرفتم ...

اینم عصر دیروز

اینم دو روز پیش در حال بادکنک بازی ( بغل خاله جون)

 

پسندها (10)

نظرات (14)

ساناز
22 اردیبهشت 93 14:37
سلام . در آلبوم پدر و كودك به مناسبت روز پدر شركت كنيد http://mohammadmatin92.niniweblog.com/
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سایت جالبی داری عزیزم
مامان خانومی(مرضیه ع)
22 اردیبهشت 93 14:57
ای خدااااااااااااااااااا. چه پسر نازت بزرگ شده. الهیییییییییییییییییی. امیر علی خیلی برای خوابیدن منو اذیت می کنه البته همیشه اینطوری نیست ولی خیل سخت می خوابه نمی دونم چرا!!!!!
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام مرضیه جون 'خوبی؟کجایی دختر دلمون تنگ شد همین مشکلو منم دارم هنوز'هم کمخوابه'هم خوابش سبکه'هم با کوچکترین صدابیدارمیشه هم اینکه خودش نمیخوابه و حتما باید روپا بخوابه'داستانی دارم من!!!
بابا حسین
22 اردیبهشت 93 16:12
سلام مامان متین سلام پسرم عمرم ثمرم مرسی واقعا ممنون سوپ ریز ریز شدم انگار با همزن همم زدن فدایییییییییی دارییین جفتتون در بست در خدمتم
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
مخلصیم باباجون
تنها
22 اردیبهشت 93 18:25
روز مرد و روز پدر تبريك ميگم گلم... آدم وقتي عكسهاي متين جون رو ميبينه هوس ني ني ميكنه ...
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام عزیزم'خوبی؟ممنون از لطفت منم عکساشو میزارم که هوس نی نی کنین دیگه!
مامان فریده
24 اردیبهشت 93 15:44
به به چه گل پسری شده این متین خوشگله. چقدر هم باباشو دوست داره.آفرین مامانی خوب و مهربون
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
ممنون گلم'آره پسرم خیلی آقاست میگه تا من باسواد شم خودت بجام بنویس'منم اطاعت میکنم
ترنم باران(تنهاسابق)
26 اردیبهشت 93 21:26
سلام گلم من ترنم بارانم از وبلاگ http://manotooo1990.mihanblog.com وبلاگمو از روي ميهن بلاگ به بلاگفا انتقال دادم به آدرس http://manotooo90.blogfa.com لطفا آدرس وبلاگمو روي لينكهاي وبلاگت اصلاح كن.
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
به روی چشم حتما عزیزم
سمیه
27 اردیبهشت 93 16:50
وای منم سوپریز شدم که زود عکس گذاشتی تبریک میگم روز مرد رو به بابای متین کوچولو و هنه ی باباها انشاالله خدا همه باباها رو سالم و سلامت برا بچه هاشون نگه داره
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام عزیزم'ممنون گلم منم میخواستم سوپرایزت کنم واسه همین بهت نگفتم(خخخخ) البته عکس زیاد نبود انشاله همه بچه ها و بابا و ماماناشون در پناه خدا و سالم باشن
مامان رها
30 اردیبهشت 93 17:34
سلام دوست گلم وب قشنگى دارى پيش ما هم بيا كلبه اى رويايى كه مطالبى جالب براى شما داره هر روز پست جديدى ميذاريم منتظر حضور شما هستيم راستى نظر يادتون نره خداحافظ
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام عزیزم'در اولین فرصت حتما
میترا
30 اردیبهشت 93 21:03
سلام مرجان جون خدا پسرتو برات ببخشه خیلی نازه براش اسپند بریز عزیزم
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام میتراجون'ممنون عزیزم'فدات
مامان خانومی
31 اردیبهشت 93 11:45
مرجان جون سلام عزیزم از طرف شما در اسرع وقت اون پرچم متبرک رو می بوسمت و برای سلامتی خودت و پسر گلت و خانوادتون دعا می کنم.
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
ممنونم مرضیه جون'این لطفتو هیچوقت فراموش نمیکنم'فدات عزیزم
خانم گل
2 خرداد 93 20:06
تو که آهسته می خوانی قنوت گریه هایت را میان ربنای سبز دستانت دعایم کن...
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
خانم گل عزیز انشاله هر خواسته و حاجتی داری بهش برسی'به حق ضامن آهو
مامانی
12 خرداد 93 13:12
عزیزم چقدر ناز و خوشگل شده بووووووووووس
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
مرسی الهام جون'لطف داری
ترنم باران
21 خرداد 93 12:54
سلام مرجان جووووووووونم خوبي؟؟؟؟متين جون خوبه؟؟؟ نگي بهت سر نميزنم ها ، هر دغعه ميام ميبينم آپ نكردي، بابا زود به زود آپ كن ديگه آجي، حداقل عكسهاي متين جونو بذار ببينيم چه شكلي شده... مرسي از اطلاع رسانيت ، ميدونستم واسه انتقال جوجه هاش رفته اما نميدونستم ني ني هاش جاگذاري شدن يا نه؟ متين جونو بوس كن از طرفه خاله اش....
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام عزیزم'مرسی که به وبمون سر میزنی'معمولا ماهی یه بار آپ میکنم چون آپ کردن خیلی زمان میبره خصوصا عکسگذاشتن و این پسر کوچولو اجازه نمیده'به زودی وب متین خان آپ میشه منم مطالب وبتومیخونم خیلی باحال مینویسی عزیزم
زهـــرا
21 خرداد 93 19:38
سلام مامان خانومی! خوبی عزیزم؟ شازده پسرت خوبه؟ مرجان بانوی گل مرجون ما فامیلیش رحیمی نیس در ضمن منتظر عکسای جدید متین کوچولو ییم دیگه 6 ماهُ که رد کنه می افته توو سرپایینی تغییر قیافه هر روز خوشگلتر و خوشگلتر میشه خدا براتون حفظش کنه
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام زهراجون'خوبی؟کجایی دختر؟ چرا وبتو آپ نمیکنی؟دلم هزار راه رفت به زودی عکسهای جدیدشو میزارم'ممنونم که اومدی