متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

متین ، فرشته آسمونی من

شمارش معکوس

1393/2/19 18:38
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرقندو عسلم'ربیع الاول هم اومد...

http://zibasaz.niniweblog.com/

سلام عزیز دلم'امروز جمعست'مصادف با اول ربیع الاول'ماهی که خیلی مبارکه و توش مناسبتهای خجسته زیادی اتفاق افتاده'آفرین به تو پسرگلم که تاحالاصبرکردی'خیلی میترسیدم چیزی پیش بیاد و تو زودترازموعد تو ماه صفر به دنیا بیای فرداشنبست'14 دیماه'و اگه خدابخواد تصمیم گرفتم که شنبه هفته بعد 'روز تولد تو و ورودت به این دنیا باشه'یعنی 21 دیماه که مصادف میشه با 9 ربیع الاول که آغاز امامت امام زمان (عج) و عید منتظرانه!

گل پسرم 'این یکی دوروز اخیر فکرکنم جات خیلی تنگ شده'مدام قوز میکنی و من سفتی سرکوچولوتو زیر دلم حس میکنم'عزیز دلم هرچقدر به روزهای اومدنت نزدیکتر میشم از یه طرف خوشحالم که به آغوشم میای و میبینمت و از طرف دیگه نگرانم که ازپس توی کوچولو به خوبی برمیام یانه؟

کوچولوی من 'چهارشنبه هفته قبل من و بابایی رفتیم بیمارستان تا با رییسش راجع به نحوه عمل و چیزای دیگه بپرسیم 'خداروشکر اوناگفتن مشکلی نیست و هفته بعد بیاین سونوو اگه تو هنوز بریچ( باپا)بودی بدون نوبت و پشت دست دادن به دکتر میریم واسه عمل!امیدوارم این روزهای باقیمونده هم به خیر و خوشی بگذره!

عشق من 'وسایلت هم همه اومده'کمدت چیده شده و آمادست 'تخت کوچولوت هم اومده 'ساک بیمارستان من و تو هم آمادست فقط مونده تو گل پسر من بیای و به سلامتی ازشون استفاده کنی!

عزیزم تا آخرین لحظاتی که کنار فرشته هایی از خدا بخواه خدا به همه منتظران نی نی ' این هدیه آسمونی خودشو عنایت کنه و خدا همه اطرافیانتو درصحت و سلامت حفظ کنه و تو رو بایه دنیا سلامتی و عاقبت بخیری و رزق و روزی و شادابی و زیبایی راهی این دنیای خاکی کنه'از خدا بخواه حالا که خدا تو رو به ما عنایت کرده و مارو قابل دونسته  شایستگی پرورشتو هم به خوبی به ما بده و خودش موانع و مشکلات زندگی مادی دنیوی رو از سر راهمون برداره!

عشق من مواظب خودت باش و تو این روزهای باقیمونده رسیدن به تو واسم ازخداطلب خیر و عافیت کن!

عشق من 'منتظر دیدارتم و ثانیه هارو بازم میشمرم که تورو ببینم و ببوسمت و تو آغوشم بفشارمت!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیه
15 دی 92 14:18
آخی مرجان جان فکر کنم بعد از به دنیا اومدن نی نی هامون دلمون برا این روزا تنگ بشه ها نه؟ یه جوری نوشتی که حس کردم خودمم تو روزهای آخرم ولی من بیشتر از تو روزشماری میکنم که عکش متین کوچولو رو اینجا ببینم وااااااااااااای یه دونه بنویس به زودی در این مکان عکس متین نی نی نصب خواهد شد
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سمیه جونم آره دلمون تنگ میشه خیلی!واسه توهم که دیگه چیزی نمونده گلم انشاله که سالم بیان بغلمون قول میدم عکسشوزودزودبزارم تا خاله هاش ببینن! مرسی عزیزم'بوس
ماریا (simsim)
21 دی 92 15:54
مرجان خانم تبریک میگم به خاطر پا گذاشتن فرشته ات به این دنیا امیدوارم قدمش برات پرخیر وبرکت باشه و همیشه زیر سایه پدرومادر صحیح و سالم و خوش زندگی کنه.
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
ممنونم ماریای عزیز و مهربون متینم به شماخاله های مهربونش افتخارمیکنه'بوس
سمیه
21 دی 92 17:06
منتظرم تا زودتر صورت ماهشو اینجا ببینم ولی قبل از اون خواستم مخصوص مخصوص ازت تشکر کنم که زودتر از همه خبر اومدن متین آقای گل و گلاب رو بهمون دادی
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
ممنون سمیه عزیز'بازم شرمنده ازاینکه عکسش دیرشد!تصمیم داشتم همون روزاول بزارم'بوس