متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

متین ، فرشته آسمونی من

مروری بر خاطرات 4

1393/2/19 18:39
625 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی قشنگ من ! در تاریخ 27/5/92  وقتی 18 هفتت تموم شد...

http://zibasaz.niniweblog.com/

 کوچولوی قشنگ من !

در تاریخ 27/5/92  وقتی 18 هفتت تموم شد رفتم سونوی 4 بعدی ، هم واسه دیدنت و هم مطمئن شدن از سلامتیت، هرچند قبلش آزمایشات لازم رو دادم و خداروشکر همه چیز نرمال بود

تو سونوی 4 بعدی فهمیدم این گل نازی که تو وجودمه گل پسره ، هرچند خودم تقریبا مطمئن بودم پسری و خدارو شکر کردم که سالمی

و تو اون تاریخ فیلم سونوی 4 بعدیت رو هم دیدم و باور نمیکردم این جوجه کوچولو دست و پا داره و داره تکون میخوره و مهمتر از اون اینکه تو دل من داره رشد میکنه

و بعدش بارها و بارها اون فیلمو دیدم و میبینم و همونجا گفتم این فیلمو اونقدر دارم تا خودت یه روز ببینی و پی به شاهکار عظیم خلقت خدا ببری و بگی ( فتبارک الله احسن الخالقین )

من همیشه به این معجزه خدا ، یعنی خلقت انسان فکر میکنم و از فکر کردن به این معجزه عظیم غرق لذت میشم

کوچولوی من ، تو تو اون زمان تقریبا 250 گرم بودی و تقریبا 20 سانت!

چقدر گذشت زمان تو اون روزها سخت بود وچقدر فکر کردن به اینکه چقدر باید صبر کنم تا این هفته ها بگذره سخت تر!

دلم میخواست چشم روهم بزارم و باز کنم ببینم دیماه شده و چیزی نمونده تو بغلم ببینمت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)