متینمتین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

متین ، فرشته آسمونی من

پایان ده ماهگی

1393/8/23 12:44
903 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم سلام

ورودت به 11 ماهگی مبارک 

امروز جمعه 23 آبان 93 و ساعت 12:25 ظهره  و ...

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

پسرگلم امروز جمعه 23 آبانه و سه روز از پایان ده ماهگیت گذشته و من بعد دو هفته اومدم تا واست بنویسم و بهت 11 ماهگیتو تبریک بگم و بهت بگم چقدر خوشحالم داری بزرگ میشی ، دیگه چیزی نمونده تا یک سالگیت عزیزم

اهم اتفاقات این دو هفته :

9 ماه و 18 روزگی دراومدن دوتا دندون نیش بزرگ

9 ماه و 23 روزگی مشاهده دندوون نیش کوچیک

9 ماه و 23 روزگی اولین بای بای 

اینو فراموش کزده بودم :

9 ماهگی خوندن آواز به سفارش و گفته ما

 

و اما بریم سراغ عکسها :

روزی از روزها( بدون شرح)

اینو تاریخشو دقیق یادم نیست ولی واسه تابستونه

یه شبی خونه خاله مصوم

روز عاشورا بغل دایی جون مهربون که اومد دنبالمون و مارو برد مراسم

طاها پسر دایی نازت که تو بغل باباش خوابید و تا اومدم ازش عکس بندازم بیدار شد

یکساعتی بابا لطف فرمود اومد پیشمون و تو رو سوار آقا اسب مهربون کرد

مراسم دسته روی

پسر گلم تو ظهر عاشورا

پسر گلم در جمع سبزپوشان طایفه نیاک

به ترتیب از سمت راست :امیرحسین پسر عموت - آرین پسر عمت - بابا و شما کوچکترین نیاکی خونواده

پسر خسته و خواب آلود من ظهر عاشورا

علی کوچولو و مراسم حضرت علی اصغر (ع)

رادین جون مهربون پسرخالت و مراسم حضرت علی اصغر(ع)

اینجا داشتیم آماده میشدیم بریم مراسم شام غریبان

جدیدا یاد گرفتی از روروکت میری بالا

و سعی داری از توش بیای بیرون 

و باز هم ...

هدیه خاله جون واسه شما

یه شبی که 4 تایی با خاله مصوم اینا رفته بودیم رستوران و شما هم مشغول جویدن نی هستی

علاقه وافری به خوردن نون داری

دیشب وقتی میخواستیم بریم خونه دایی چون مهربون

در جمع دوستای خوب خانم گلی( اینو خاله الهام زحمتشو کشیده )

از سمت راست : امیرطاها - مهسا - خودت - آیلین و آرتا

دیشب علی کوچولوی مهربون خونه دایی جون

و بازم دیشب رادین جون

والسلام

اینو بگم که نوشتن واسه عکسات داشت تموم میشد که به سفارش بابا که همش به من می گفت پاشو اومدی دکمه سیستمو زدی و همه چی پرید و من دوباره مجبور شدم بنویسم

اماااااان از دست این باباها

خصوصا بابای تو

 

 

پسندها (6)

نظرات (28)

زهرا
23 آبان 93 23:38
اوه اوه اوه ماشالا چه فعااااااااااااال :دی اورین دخدر خوب اورین ... ماشالا هروز که میگذره بزرگتر اقاتر و البته خوشگل تر میشه گلبسرت خدا برات حفظش کنه ایشالا عکس دومش که لباس زرد تنشه خیلی ناز افناده فقط جسارتن یچیزی رو متوحه نشدم (نیاکی) که گفتی ینی چی؟
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام زهراجون'واقعا سوپرایزم میکنی عزیزم که جز اولین نفراتی هستی که بهمون سر میزنی لطف داری گلم تو شهر ما اکثر مردمانش اهل ییلاقات اطراف تهران هستن( مثل اسک'پلور'نوا'نیاک) نمیدونم اسم هیچ کدوم از این ییلاقات رو شنیدی یا نه؟ولی اونایی که اهل ییلاقند به اسم ییلاقشو ن طایفه بندی میشن 'جد پدری همسر منم مربوط به طایفه یا همون ییلاق نیاک آمل هستن'یا مثلا علامه حسن زاده آملی اهل طایفه ایرا آمل هستن البته پسوند فامیلی همسر منم نیاکیه
سمیه مامان امیرطاها
24 آبان 93 21:35
وای عکسی اولش دخترکشه وای خوش به حال متین، اینجا که از بس هوا سرد بود و امیرطاها سرماخورده بود که نتونستیم ببریمش مراسم و اسب سواری و اینا روروئک سواری کیف داره نی نی؟ خوش به حالت ایوای عاشق این عکسای با لباس قرمش شدم وووووی این عکس نمایشگاهیشون چقد خوب شده نامرد الهام ماشاله رادین چی بزرگ شده
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون'دیدی چه فعال شده مامانم؟ مرسی از اینکه اومدی و وبمو دیدی'دوست خوب و مهربون و خوشگل و شیرین من ببوس
مامانی
25 آبان 93 16:05
اقا متین ما رو ببین چقدر بزرگ شده به به اسب سواری هم که میکنی از روروئک هم که بالا میری خوشگل هم که میکنی دل مارو آب میکنی
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام الی جون'مرسی خاله جون به خوشگلی وخوشمزگی آیلین طلا که نمیرسه دیدی هنر تورو هم زدم به دیفال و معروفت کردم؟
ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
26 آبان 93 10:31
سلام مرجان جونم فدات شم آجي مرسي از همدرديت! آره بخدا وجدان ندارن فقط پي پولن!
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام ترنم جون'فدات شم عزیزم
ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
26 آبان 93 12:26
سلام مرجان جونم به به 10 ماهگي متين جون مبارك ها باشه ، براش آرزوي سلامتي روزافزون دارم عذارايهاتونم قبول درگاه حق عزيزم ماشالله به همه ني ني هايي كه عكسشونو زده بودي عزيزم! ميگما پسر عمه متين جون چقدر شبيه بابايي متين جونه هاااااحق دارن بگن بچه حلالزاده به داييش ميره خدا حفظشون كنه همه ني ني هارووووووووووووووووو
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام. ترنم جون'ممنون از لطفت عزیزم خیلی باهوشیاااا همه میگن که پسرعمه متین کپ دایی جونشه
ساسان اس ام اس
3 آذر 93 17:24
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
5 آذر 93 12:41
سلام آجي مرجان جونم، فدات ممنونم خودت خوبي؟ خيلي خيلي ممنوم عزيزم آره آجي جون من خيلي ركم حتي با پدر و مادر شوهرمم كاملا رك حرف ميزنم، البته بي احترامي نميكنم ها فقط حرفامو بي پرده بهشون ميزنم آجي جون منم شوهره غيرتي دوست دارم اما شوهره م بيش از حد غيرتيه... بيش از حدش خوب نيست! آره بخدا جوونهاي الان خيلي بي غيرتن برا همينه كه آمار فساد رفته بالا! مرسي آجي جونم!
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
فدات عزیزم
ܓ♥●•٠·˙نفسشܓ♥●•٠·˙
5 آذر 93 13:47
سلام وای چه مامان پر حوصله ای!! به متین تبریک میگم با این مامانش!!!!
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
مرسی عزیزم بابت رمز هم ممنون
ღஜ تـرنـــــــم بـــاران ღஜ
9 آذر 93 14:03
سلام مرجان جونم خوبي؟ تو بهم لطف داري مرجان جونم...! فدات شم آجي جون، اتفاقا شووشجونم دقيقا حرفه تو رو ميزنه ميگه بهشون علنا بگو كه برن بيرون آره آجي خيلي پرروان، فدات شم ممنونم!
مامانی
10 آذر 93 8:03
یازده ماهگیت مبارک عزیزم چه عکسای خوشگل و نازی از متین جون گرفتی
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
ممنونم پانیذ جونم
مامان گلی
24 آذر 93 16:30
به به چه فعال شدی مرجانی. ده ماهگیت مبارک جیگر خاله. اسب سواری خوش گذشت. منم خیلی دوست داشتم از علیرضا تو هییت عکس بگیرم ولی به دلیل سرما نشد.انشا..سالهای بعد اگر عمری باشه
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام ستاره جون چقدرخوشحال شدم دیدم به وب متین سرزدی' انشاله پسرخوشگل خاله سال بعد تو هیات زیرپرچم امام حسین عکس بندازه علیرضای نازتو ببوس
عاشقونه هاي ما دوتا
26 آذر 93 12:44
سلام عزيزم ترنم بارانم ، به دلايلي مجبور شدم اسم وبلاگمو عوض بكنم، لطفا تو لينكهات اسممو تغيير بده ، ممنونم
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
باشه ترتم جونم ممنون از اطلاع رسانیت
عاشقونه هاي ما دوتا
2 دی 93 11:00
سلام بر مامان مرجان عزيزم! يلداتون با تاخير مبارك آجي خونمون انقدر كوچيكه اصلا نميشه تغيير دكوراسون داد بهش! چششششم ديگه از كسالت چيزري نميگم فدااااااااااات بشم عزيزم ايشالا خدا شما و خانواده اتو هم برا همديگه حفظ بكنه!
زهـــرا
2 دی 93 23:36
دی دی دی دین !!! شمارش معکوس تولد متین جوجو
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
عزییییییزم سلام مرسی که به یادشی
عاشقونه هاي ما دوتا
5 دی 93 9:34
سلاااااااااااااااام بر مرجان عزيزم! آره والا مامانم بهمون هميشه ميگفت از جايي كه دعوت شدين عقب نمونين و به جايي كه دعوت نشدين نرين! خيلي ممنونم كه اون اشتباه تايپي رو بهم ياد اوري كردي، آبروم نرفته اصلاحش كردم!
عاشقونه هاي ما دوتا
17 دی 93 12:08
آره عزيزم حسابي شوهرم خوشحال شد
عاشقونه هاي ما دوتا
17 دی 93 12:10
سلام مرجان جونم خوبي؟ متين جون خوبه؟آره آجي فعلا بيخيال ني ني شدم اما گاهي هوسم ميگيره انشالله
زهرا
18 دی 93 23:41
مرجان متاسانه مستر چون از بچه خوشش نمیاد از خرید لباس بچگونه امتنا میکنه با پرویی تمام هم میگه ما که نمیخایم بچه دار شیم براچی الکی لباس میخری؟منم میگم ما نه تو بچه نمیخای ولی من چرا همشم داره فک میکنه کی منو جادو جمبل کرده که یهو از بچه خوشم اومده
زهـــرا
20 دی 93 22:03
مبارک باشه یک سالگی متین جوجو ایشالا دانشگا رفتنش سربازی رفتنش زن گرفتنش بچه دار شدنش و... عزیزم
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
ممنون زهرااااا جونم' هزارتا بوس از طرف خودم و متین مرسیه به یادمون بودی انشاله روزی بشه من بیام تولد نی نیتو تبریک بگم
عاشقونه هاي ما دوتا
21 بهمن 93 7:17
سلام بر مرجان عزيزم قربونت عزيزم تو خوبي؟ منم دلم براتون تنگ شده بود! فدات شم مرسي، ان شا الله كه خدا بخادو بتونم از پس تصميماتم بر بيام آخخخخخخخخخخخي قربونت آجي خودمم دلم ميخاست كه بنويسم باردارم ولي هيف ديگه! ممنونم
زهـــرا
5 اسفند 93 10:21
تو واقعن قصد نداری اپ کنی تنبل خانم؟ سلام زهرا جون اصلا مگه میشه نشست پشت سیستم؟! هر روز میگم ایندفعه آپ میکنم ولی وروجک میاد طرف کامپیوتر میخواد همه چی رو بگیره
مامان نیم وجبی
6 اسفند 93 12:26
سلام خاله مرجان مهربون....ماشاالله متین خان ، عزیز خاله زیبا چه بزرگ شده....احسنت به شما مامانای فعال که اینقد زود به زود آپدیت میکنین.....من کم آوردم....منم میخوام به همین زودی وبلاگ دخملمو آپدیت کنم....د
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
به به زیبا بانووووو خوش اومدی مامنتظر تو و دختر گلت هستیم
عاشقونه هاي ما دوتا
23 اسفند 93 16:09
ممنونم عزيزم فدات شم آره الكي مثلا ست كردم..خخخخخخخخ ممنونم ، چشم حتما عكس ميذارم خواهرشوهرم آخره اعتماد بنفسهههههههههه ممنونم مرجان جونم
عاشقونه های ما دوتا
17 فروردین 94 15:02
سلام خانومی سال نو مبارک، ایشالا صد سال به از این سالها...
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام عزیزم'سال نو شماهم مبارک
زهـــرا
18 فروردین 94 13:37
سلام عزیزم سال نو توام مبارک باشه دوستم انشالا امسال سالی سرشار از سلامتی برکت و دنیا دنیا شادی و عشق باشه برا خانواده سه نفره تون عذر تقصیر باید زودتر از اینا میومدم برا تبریک سال نو
عاشقونه های ما دوتا
29 فروردین 94 11:44
سلاااااااااااام مرجان عزیزم خوبی؟ فدات شم عزیزم خیلی ممنونم فدااااااااااااااات شم مرسی نه بابا انقدرام دیگه ماهر نیستم یه سالن کوچوو بزنم در حد خودم شاهکار کردم بابا!
زهـــرا
26 خرداد 94 15:12
سلام عزیززززززززززززززم دلم برات تنگ شده چه خبرا چه میکنی؟متین خوشگلم خوبه؟
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلااااااام زهراجوووووونم'خوبی؟کجایی دخدر؟گفتم دیگه رفتی پی کارت؟ چندین بار اومدم دیدم خبری ازت نیست'خیلی خوشحال شدم که این مدت تمام سعی و تلاشتو کردی و یه قدم به هدفت نزدیکترشدی'ان شااله که این دفعه با خبر خوش قبولیت میای بعدشم شیرینی پخش میکنی همینجاااااا آفرین به شوشوت که هواتو داشت'مثل همیشه! در موردمسایلی که گفتی اصلا اصلا ناامید نباش'هیچ چیزی نشد نداره'فقط یکمی زمانبره'همین چشم انتظاری فقط یکم آدمو اذیت میکنه'مطمین باش خدا کمکتون میکنه'همه ی اینایی که گفتی قابل حله'به خودت استرس راه نده که خودش بدترین چیزه!! برای هرسه موردش باید تحت نظرباشی'یکی یکی و پله پله! ولی مصمم باش و پیگیریتو قطع نکن تحت نظر دکتر خوب باش مطمین باش مشکلات که حل بشه زود زود به خواستت میرسی! میگم راهی برای آسونترشدن ارتباطمون داری؟اینجوری خیلی بده که! راستی ماهم خوبیم خداروشکر'متین خیلی وروجک شده به هیچ عنوان نمیتونم بیام وب آپ کنم
ترنم
17 تیر 94 20:46
سلام مرجان عزیزم، خوبی؟ ترنم هستم، وبلاگم تو بلاگفا حذف شده، برا همین تو نی نی وبلاگ یکی دیگه زدم، امیدوارم فراموشم نکرده باشی و بازم پیشم بیایی
مامان عاطی(مرجان)
پاسخ
سلام ترنم جونم'اتفاقا امروز اومدم تو وبت دیدم حذف شده خیلی ناراحت شدم'الان به این آدرستم رفتم میگه مسدود شده'چرااااا؟؟؟؟